|
Szabó Gerg?, Benics Kálmán (Mitsubishi Lancer Evo VI)
(2005-09-18 13:33:40)
Azt hiszem, innen már csak elrontani lehetett
volna, ez el?tt az igazi komoly szakasz el?tt vezettünk fél perccel,
úgyhogy eladtuk ezt a gyorsot. Kálmi többször rám szólt, hogy sokkal
vezetünk, nyugodjak meg. Nagyon csúszós, nagyon sáros volt. Lehet, hogy
egy kicsit túlzottan is, de kicsit sem bánom, hogy elóvatoskodtuk.
Kakuszi Zsolt, Kakuszi Csaba (VW Polo S1600)
(2005-09-18 13:33:16)
Izgalmas volt. Az utolsón majdnem kukára törtük az
autót. Hatodikban megúszott a sárban és kb. száz métert az oldalán
mentünk, aztán valahogy kiegyenesedett. Még mindig remegek. Aztán meg
nem bírtunk befordulni a bányánál, mert annyi ideig kellett nyomnom a
gázt, hogy kiegyenesedjen, hogy túlmentünk. Kézifékkel
visszafordultunk, és úgy tudtunk befordulni. Nagyon rossz volt az út,
felhordások ott is, ahol nem kellett volna. De stabil másodikak
vagyunk. Robival nem tudok mit csinálni, bár egy gyorson sikerült
megvernünk ebben a körben.
(2005-09-18 12:53:17)
Turiék
újra szakaszgy?zelmet arattak, összességében
már negyedszer. Janikáék 12,4
másodperccel lassabban értek célba, mint Turiék,
saját bevallásuk szerint elgumizták magukat, a
vágott slick nem bizonyult jó megoldásnak. A
Peth?, Rubóczky páros nagyszer? versenyzéssel
a harmadik legjobb id?t autózta.
(2005-09-18 12:46:06)
Janika-Turi: 6:3.
Ifjabb Tóthék folytatták a megkezdett
nyomulást, nyertek a kilencedik gyorson, 2,1 másodpercet
oroztak el Turiéktól. Hide gék
befutottak a harmadik helyre Botka Dávidék
elé. Spitzmüller ötödik lett. BotkaKrisztián is beküzdötte magát az els?
tízbe.
(2005-09-18 11:43:48)
Turiék
sorozata ezen a gyorson megszakadt, az es?ben Janikáék
kilenc tizeddel voltak gyorsabbak náluk. Spitzmüller
ismét magára talált, a harmadik legjobb id?t
hozta ki kocsijából, 1,8 másodperccel volt csak
lassabb Turiéknál. Botka Dávidék
is feliratkoztak újra az els? tízbe, Spiciék
mögé kerültek, 2,8 másodperc különbséggel.
Mögöttük tizedek határozták meg a
sorrendet: Hideg öt tizeddel volt csak lassabb Botkánál,
Bútor négy tizeddel Hidegnél, Vizin
öttel Bútornál, és Keller mindössze
egy tizedet kapott Vizint?l. Kakuszi egy másodperccel
következik Keller mögött, a tizedik Magyar
Miklós pedig mindössze négy tizedet szenvedett el
Kakuszitól.
Tárnok Tamás – Herr Mátyás Renault Megane Maxi
(2005-09-18 11:40:28)
A hetvenhelyi gyorsaságin elkezdett lassulni az
autó, háromhengeres lett e motor. Végül a beíróban leállítottuk és
onnantól kezdve már soha nem indult be, úgyhogy valami nagyon komoly
baja lehet! Hát így jártunk!
Hideg János – Kocsis György Mitsubishi Lancer EVO VI
(2005-09-18 11:39:58)
Nagyon jó minden, jó csúszósak a pályák. A
negyedik – ötödik hely volt a célkit?zés, ez a tegnapi féltengelytörés
miatt már nem fog összejönni, de majd levonom az ott elvesztett id?t és
akkor meglátjuk, hogy elégedettek lehetünk e.
|
Főtámogató
|