|
Tárnok Tamás – Herr Mátyás (Renault Megane Maxi)
(2005-09-17 16:11:32)
Belülr?l úgy éreztük, hogy elég lassan mentünk,
aztán amikor megláttam az id?nket akkor azt gondoltam, hogy ilyen
lassan azért biztosan nem mentünk mert több mint egy percet kaptunk a
super1600-asoktól. Aztán kiderült, hogy csak elírás történt és végül
jóváírták a valódi id?nket. A másodikon meg csak jöttünk ahogy tudtunk.
Nem állunk olyan rosszul szerintem olyan abszolút tizenötödik hely
körül lehetünk. Reméljük az id?járás száraz marad és akkor tudunk még
gyorsulni egy kicsit.
Keller Péter – Spitzer Gábor (Suzuki Ignis Super1600)
(2005-09-17 16:10:51)
A tervek szerint alakult minden, úgy mentünk ahogy
a tréningek során elterveztük. A tavalyihoz képest három-négy
másodpercet gyorsultunk, de az ellenfelek is jelent?sen gyorsultak.
Sajnos nagyon elmelegszenek a gumiabroncsaink míg az ellenfeleké nem és
ezzel is hátrányba kerültünk. Majd a következ? körben megpróbálunk
jobban odafigyelni.
Ollé Sasa- Kerék Balázs (Suzuki Ignis S1600)
(2005-09-17 16:10:26)
Örülünk, mert az els?n megvertük a Robit, azaz a
C2-t. „Akit?l” olyan sokat kaptunk a VB-n, nekünk az egy mumus, de a
többieket is, a Kakuszit és a Kellert is sikerült. A másodikon
elrontottam, rövid fékutat vettem, és túlmentem, így otthagytam 5-6
másodpercet. Figyelünk a fékutakra, amit a VB-n gyakorolgattam, bár ez
most túl rövidre sikerült.
Kakuszi Zsolt- Kakuszi Csaba (VW Polo S1600)
(2005-09-17 16:10:04)
Nagyon tetszett a hosszú gyors, bár picit
elfáradtunk a végére. Egy-két megcsúszásunk volt, de nem volt jelent?s,
még a határon voltunk.
Szabó Gerg?- Benics Kálmán (Mitsubishi Lancer Evo VI.)
(2005-09-17 16:09:43)
Azt hiszem, terv szerint haladunk. Úgy beszéltük
meg reggel, hogy nem kell ész nélkül menni, nagy csatára számítottunk,
bár már csak a Matics Misivel kell harcolni. Jó húzós, de biztonságos,
autókímél?s tempót mentünk. Ha tudjuk ezt tartani, elég lehet, de az
id?járás még közbe szólhat.
Vizin László- Táborszki Attila (Toyota Corolla WRC)
(2005-09-17 16:09:17)
Ki akartam állni az els? gyors után, ha nincs a
Krisztián, már nem vagyunk itt. Elégtek az els? fékhengerek, Krisztián
azt mondta, kössük le, így csak a bal elején volt fék. De ez a
féknyereg túl sokat kapott, és az is teljesen felforrt. Csak a
kézifékkel lehetett egész finom lassításokat csinálni. Árpád tet?n
lefelé szörny? volt. De szerencse, hogy nem álltunk ki, csak kb. 1perc
20 körül kaptunk, ha 3 perc körül lenne akkor kiállnánk.
Hideg Krisztián- Szabó Krisztián (Mitsubishi Lancer Evo VI.)
(2005-09-17 16:08:42)
Kicsit furcsa az autó, olyan mintha az els?
difivel nem minden lenne rendben. Nagyobb kanyarokban mintha nem
hajtana az összes kerék rendesen. Kipróbáltuk az új RX7-es kereket, de
túl puhának bizonyult, felment a nyomás. Kicsit keményebb gumira lenne
szükségünk.
|
Főtámogató
|