Hideg
Kisztiánék ezen a gyorson defektet kaptak, majd az
árokba estek.
Így
a leggyorsabb A8-as Peth? lett, Botka Dávid és
Zambelly el?tt.
Szuper
1600-ban Bútorék 13,8 másodpercet
adtak a most második Kelleréknek, Kakuszi
három tizeddel maradt el Kellert?l.
N4-ben
Matics, Hideg János, Magyar a befutó
sorrendje, Szabó Gerg? csak negyedik.
Tíz
gyorsasági szakasz után:
megfordult a kocka,
Turiék átvették a vezetést ifjabbTóthéktól, a különbség
mindössze három tized (!), így b?ven marad
izgalom a záró gyorsra.
Spitzmüller tartja
harmadik helyét.
A8-ban
Hideg kiesésével Botka Dávid került
az élre.
Szuper
1600-ban szokott sorrendben várja a folytatást
Bútor, Kakuszi és Keller.
N4-ben
Szabó Gerg? el?nye 17,1 másodpercre csökkent
Matics felé.
GY10
1 |
1 |
TURI-KERÉK |
06.36,7 p |
2 |
4 |
IFJ. TÓTH-BAHOR |
12,4 mp h |
3 |
27 |
PETH?-RUBOCZKY |
17,7 mp h |
4 |
14 |
BOTKA D.-GABURA |
20,2 mp h |
5 |
7 |
BÚTOR-TÓTH |
21,7 mp h |
6 |
18 |
MATICS-VINOCZAI |
26,5 mp h |
7 |
11 |
VIZIN-TÁBORSZKI |
28,3 mp h |
8 |
3 |
SPITZMÜLLER-KAZÁR |
29,8 mp h |
9 |
41 |
HIDEG J.-KOCSIS |
32,3 mp h |
10 |
22 |
MAGYAR-KISS |
34,5 mp h |