Az év elején nagy
reményekkel, boldogan vágott bele a felkészülésbe a CTRT párosa,
hiszen egyik legf?bb álmuk látszott megvalósulni: a Saxo-ból
egy
WRC-be ülhettek át. Aztán hamar kiderült, hogy a Skoda, amellett, hogy
természetesen lényegesen gyorsabb a Citroënnél, a megbízhatósági
teszten már
nem biztos, hogy kiállná az összehasonlítás próbáját. Egy miskolci
ezüstre
azért így is futotta az erejükb?l, ám mégis úgy döntöttek, hogy szezon
közben
váltanak, azaz Veszprémre és Budapestre visszatérnek a jó öreg kis
franciához.
Ez pedig jó döntésnek bizonyult, - „bár egyik szemünk sírt, hogy ki
kell szállni
a WRC-b?l, a másik nevetett, hogy így végre magunk mögött hagyhatjuk a
hibákat” -, kommentálja a döntést a navigátor, Tóth Vilmos.
Mindkét futamon a teljes
Super 1600-os mez?nyt maguk mögé utasították, mint régen, ám az összesen két
viadalon szerzett pontok inkább már csak matematikai esélyt jelentenek számukra
az ezüstérem megszerzésére, amihez ráadásul Kakuszinak és Ollé Sasának is
rontania kellene az ? két gy?zelmük mellett.
F?ként úgy, hogy Pécsre
ismét egy újabb autóval jönnek, igaz, ez csak típus- és nem márkaváltást
jelent, ráadásul a kis C2-es most esett át egy teljes felújításon, úgyhogy
valószín?leg nem lesz vele gondjuk. „A mecseki kört már nagyon várjuk, szeretem
azokat a pályákat, és bízom benne, hogy az ottani szeszélyes id?járás ezúttal
kedvünkre valóan alakul. Nekem személy szerint ugyan a vizes utakkal sincs
bajom, ám a rendezvény, a néz?k (és így természetesen a támogatók, mint a
mieink közül a Michelin, a Lavina Szerviz Kft., a MOBIL 1, a GÉV, az Uniberg
Kft., a Summit Autó Group, a PPG, az Áfész Kft., a PÁ-Ja Kft. és az AutóPiac)
szempontjából biztosan sokkal jobb a ver?fényes napsütés”, búcsúzik a baranyai
tesztelésekre készülve a mitfahrer.