Papíron
még hat páros esélyes az abszolút magyar bajnoki trófea megszerzésére, ám pusztán
a saját erejére támaszkodva, a többiekt?l függetlenül már csak Benik Balázs és
Spitzmüller Csaba képes erre. Janikának, Turinak, Herczigéknek és Tagaiéknak
ehhez már arra is szükségük van, hogy a vetélytársak bizonyos helyeknél ne
végezzenek el?rébb. Talán ezért is van az, hogy a rutinos Tóth Imre a
realitások talaján maradva latolgatja az esélyeket, és azt mondja, hogy ?k már
igazából nem az aranyra kell hogy hajtsanak.
„Az
idén a Skodát lecseréltük egy Ford Focusra, ami ugyan jó autó, ám az alkalmazkodásunk
nem sikerült olyan tökéletesre, mint terveztük, ráadásul két baleset és egy
m?szaki hiba is gátolta az el?bbre jutásunkat. És bár Norbi vérét hajtja a
fiatalos lendület és tehetség, néha talán nem ártott volna, ha az én
higgadtságom lett volna az uralkodó az autóban”, von párhuzamot kettejük
el?nyös tulajdonságai között a mitfahrer, Tóth Imre.
„És
azt se felejtsük el”, teszi hozzá, „hogy mára iszonyúan összetömörödött a
mez?ny eleje. Ha valamelyik páros vezetett 40-50 másodperccel és kapott egy defektet
vagy mondjuk egy egyperces büntetést, visszacsúszott a második helyre, azaz nem
volt végzetes a hiba. Ma az egy perc akár öt-hat helynyi zuhanást is jelenthet,
annyira kicsi a különbség a legjobbak között. Éppen ezért nagyon pontosan és
precízen kell mennünk a Mecseken, ha javítani akarunk a mostani pozíciónkon –
márpedig természetesen (és nem csak magunk, hanem támogatóink, az Arany Ászok,
a T-Mobile, a Michelin, a Rexona, a Start Autó Valvoline, az IHG és az
AutóColor miatt is) akarunk. Kíváncsian várom a körgyorsaságit és a 28
kilométerest és remélem, hogy technikai gondoktól mentesen, jó versenyzéssel a
lehet? legjobb helyen érünk majd célba.”