Tavaly
még ahol elindult, Bútor Róbert egyszer?en verhetetlen volt – igaz, ha ?szinték
akarunk lenni, Keller Péter talán (valamennyire) annak is köszönheti idei
sikereit, hogy a kategória ásza az év elején némi WRC-s kitér?re ragadtatta
magát. Ez azonban semmit sem von le a siklósi kett?s teljesítményének
értékéb?l, hiszen tapasztalat terén még egyébként sem vehetik föl a versenyt a
saxós duóval. Ugyanakkor, ahogy Keller Péter örömmel fogalmaz, miközben tavaly
még úgy érezte, halvány esélye sincs Bútorék legy?zésére, az idén már az utolsó
két futam során, ahová a WRC után visszatértek, bizony néha-néha már megmutatta
neki az oroszlánkörmeit.
És
ne feledjük, Kellerék számára – bármekkora sportszakmai kihívást is jelent –
pillanatnyilag nem a tavalyi bajnok legy?zése a f? feladat, hiszen ?k a korábbi
kett? mellett esetleges újabb két futamgy?zelmük ellenére sem foghatják be már a
trónkövetel?t. A végs? gy?zelemre rajtuk kívül még Kakusziék és matematikailag
Ollé Sasa esélyesek, rájuk kell tehát figyelnie a Mecseken hazai pályán autózó
Keller/Spitzer kett?snek. És persze az autó hibátlan felkészítésére, hiszen az
Ignissel az utóbbi id?ben éppen elég apró gondjuk akadt.
Ett?l
függetlenül úgy érzik, most lényegesen könnyebb dolguk lesz, mint tavaly
ilyenkor volt, hiszen akkor a gy?zelmi kényszer rányomta a bélyegét az utolsó
futamukra, ami aztán nem is úgy sikerült, ahogy tervezték. Ezúttal ugyanis csak
arra kell figyelniük, hogy Kakusziék el?tt érjenek célba. A Mecseken, saját
szurkolótáboruk el?tt (és természetesen támogatóik, a Magyar Suzuki Rt., a
Suzuki Ász, a Castrol, a Clarion, a Pirelli, a Fétis és a Standox kedvére)
természetesen különösen odafigyelnek majd minden apróságra, már a felkészülés
els? pillanatától.