A
taktika a jelek szerint felemás sikert hozott ebben az esztend?ben Dávidnak és
Krisztiánnak, hiszen vagy a dobogón végeztek saját géposztályukban, az A8-ban,
illetve az N4-ben (Krisztián háromszor egyenesen a tetején) vagy éppen
valamilyen hiba miatt a hátsó sorokba kényszerültek. Egy dologban viszont
nagyon hasonlít a két tehetséges ifjú helyzete egymásra, mégpedig abban, hogy
mindkettejük csoportjában olyan szoros az élmez?ny, hogy még bármi megtörténhet
a visszalév? két futamon.
Dávid
Mitsubishijét ennek megfelel?en igyekszik is a csapat a lehet? legjobban
felkészíteni, a sok gond után ezekben a napokban éppen Angliában jár a
versenygép a motor és a komputer rehabilitációs túráján. A mecseki pályákat
különben, mint mondja, annak ellenére nagyon szereti, hogy els? itteni viadalán
mindössze ha három kilométer adatott meg neki, a motor ugyanis már az els?
gyorson fölmondta a szolgálatot, de tavaly is apróbb gondok gyötörték, így a
kezdeti lendület után csak második tudott lenni.
Krisztián
számára némi kísérletezés jelentette az idei kudarcélményt: a jól bevált
Mitsubishit a nagyobb siker reményében egy futam erejéig lecserélték egy
Subarura, ám a különben remek versenygép sok hibája és a szerviz együttesen
arra késztették, hogy villámgyorsan visszatérjen a h?tlenül elhagyott
Lancerhez. Ahogy fogalmaz, a Mecsek barátságos vidéke versenyt?l függetlenül is
a szíve csücske, hát még ha sikerülne neki egy jó helyet is megcsípnie… Rajta
nem fog múlni, fogadkozik (maguk mellett a Botka Rallye Teamnak, a Motának és a
Petrolandnak is), és bár tudja, hogy ilyenkor év vége felé már vetélytársai is
mindent igyekeznek egy lapra föltenni, bízik abban, hogy egyrészt végül
mellépártol a szerencse, másrészt saját fiatalos lendülete adhat annyi pluszt,
amennyi a gy?zelemhez szükséges.