38. ALLIANZ HUNGÁRIA RALLYE |   | |||||||||||||||||||
  | Sorszám/Doc.No:5.__ |   | ||||||||||||||||||
Gyorsasági szakasz időeredmények |   | |||||||||||||||||||
  | ||||||||||||||||||||
SS/GY 0 - Prológ | ||||||||||||||||||||
  | ||||||||||||||||||||
Hossz/Length: 1.30 km | ||||||||||||||||||||
2005. 09. 16. 21:30:29 |   | FIA Standardized documents |   | |||||||||||||||||
  |   | |||||||||||||||||||
Poz. | Rsz. | Gumi | Versenyző / Versenyzőtárs | Nemz. | Gépo. | Jármű | GY idő | Km/h | Kül. első | Kül. előző | ||||||||||
Pos | N° | Tyre | Driver/Co-driver | Nat | Class | Vehicle | Stage time | Kph | Diff leader | Diff prev car | ||||||||||
1. | 201 | Mi | Molnár Tibor / Kiss Ágnes | D / D | Historic / | Ford MKI Escort RS | 01:02.5 | 74,88 | **:**.* | **:**.* | ||||||||||
2. | 209 |   | Bodony Béla / Gergely Balázs | H / H | Historic / | Opel Manta | 01:08.1 | 68,72 | +00:05.6 | +00:05.6 | ||||||||||
3. | 202 | Ma | Hajtós Péter / Hajtós Csaba | H / H | Historic / | Wartburg 353 WR | 01:08.6 | 68,22 | +00:06.1 | +00:00.5 | ||||||||||
4. | 205 | Ma | Varga József / Barnóczky Tamás | H / H | Historic / | Ford Escort 1.6 Mexico | 01:09.4 | 67,44 | +00:06.9 | +00:00.8 | ||||||||||
5. | 210 | Ma | Doby Dénes / Bara István | H / H | Historic / | Lada 2101 | 01:11.5 | 65,45 | +00:09.0 | +00:02.1 | ||||||||||
6. | 206 | Ma | Mizso / Matisa László | H / H | Historic / | Lada 2101 | 01:11.9 | 65,09 | +00:09.4 | +00:00.4 | ||||||||||
7. | 208 | Con | Dákay Péter / Földes József | H / H | Historic / | Renault R8 Gordini | 01:15.5 | 61,99 | +00:13.0 | +00:03.6 | ||||||||||
8. | 203 | Yk | Szabó Attila / Gáll Csaba | H / H | Historic / | Lada 2101 | 01:26.2 | 54,29 | +00:23.7 | +00:10.7 | ||||||||||
A magyar Suzuki Rt. és az Alcar-Agrogumi Kft. a magyar rallyesport hivatalos támogatói. Agip - a rallye hivatalos üzemanyag szállítója T-Mobile az MNASZ mobil kommunikációs partnere | Lap:1/1 | |||||||||||||||||||
Jelentésazonosító:3364 | ||||||||||||||||||||
Értékelés: J-Group Fotoprint Kft. (http://idomeres.hu) | ||||||||||||||||||||